Întrebări frecvente despre invitații online

Mai jos regăsești câteva dintre întrebările cele mai frecvente. Dacă ai alte nelămuriri sau întrebări, te invităm să ne contactezi pentru a primi suportul necesar în crearea sau editarea invitației tale online.

Invitație nouă

De ce să optez pentru invitații digitale pe platforma YourInvite.ro ?

Cu o varietate de modele personalizabile pentru nunți, botezuri, petreceri, evenimente 2 în 1 și aniversări, pe YourInvite.ro ai libertatea de a crea invitații unice și captivante.  Nu doar că vei economisi timp și bani, dar vei contribui și la protejarea mediului prin folosirea invitațiilor online. Nu mai pierde ore în șir sunând invitații pentru confirmări, deoarece fiecare invitație online conține un formular de confirmare integrat. Și asta nu e tot! Află pe e-mail cine a  confirmat prezența, câte persoane vor participa și ce meniu preferă. Simplu, rapid și modern - asta înseamnă Your Invite. Descoperă acum soluția perfectă pentru invitațiile tale online și bucură-te de avantajele oferite de tehnologia de ultimă generație!

Cât costă o invitație online?

Descoperă invitații online la prețuri accesibile! Pentru invitațiile individuale, plătești doar 3, 49 RON per invitat, indiferent dacă este o familie, un cuplu sau o persoană singură. Fiecare link costă doar  3,49 RON. Dacă ai nevoie de o invitație de tip general, prețul este de doar 249 RON, iar bucuria se extinde la un număr nelimitat de persoane pe care le poți invita. Alege inteligent și economisește fără a face compromisuri în privința stilului și calității invitațiilor tale. Lasă-ne să transformăm evenimentul tău într-o experiență memorabilă!

Cum îmi creez invitația pentru eveniment?

Crearea invitației tale este un proces simplu și captivant, realizabil în doar câțiva pași.

Începi prin a alege unul dintre modelele disponibile pe site-ul nostru. Ai la dispoziție o varietate de opțiuni, de la elegante și romantice, până la moderne și îndrăznețe. Apoi, intri în lumea personalizării, unde poți adăuga numele vostru sau ale copilului, numele nașilor, poze cu voi sau cu micuțul, locațiile evenimentelor și mai mult. Fiecare detaliu este în mâinile tale! Cu fiecare adăugare, poți vedea în timp real cum invitația ia forma pe care o dorești, folosind butonul "Previzualizare". Poți adăuga lista ta de invitați pentru invitațiile individuale sau poți seta un link personalizat pentru invitațiile generale. Vei avea o invitație unică și memorabilă, gata să impresioneze pe toată lumea!

Se poate să achiziționez invitațiile fără a fi nevoie să-mi înregistrez un cont pe platformă?

Pentru a achiziționa invitațiile online ai nevoie de un cont. Înregistrează-te rapid și ușor utilizând adresa ta de e-mail și o parolă setată de tine, sau dacă preferi, poți folosi și contul tău de Facebook pentru a te autentifica. Nu-ți face griji, noi avem acces doar la informațiile minime pe care tu ni le furnizezi, precum numele, adresa de e-mail și fotografia de profil.

Ce pași trebuie să urmez pentru a adăuga invitați la invitația de tip individual?

După ce ai finalizat personalizarea invitației, și alegi tipul de invitație individuală, poți adăuga numele invitaților tăi. 

Adaugă numele invitaților sub forma de listă, unul sub altul, (apăsând enter dupa fiecare nume).

În cazul invitațiilor individuale, există un timp de procesare al comenzii de maxim 24 ore, după care vei primi invitațiile pe email.

Trebuie să adaug invitații la invitația generală?

În cazul invitației generale, nu este necesară o listă de invitați, deoarece vei primi un link unic pe care îl poți trimite oricâtor persoane dorești.

Am un număr minim de invitați pe care pot să îi adaug?

În cazul invitațiilor individuale, numărul minim de invitații care se poate comanda este 10. Dacă ai nevoie doar de 10 invitați cărora să le trimiți invitația, nu este o problemă. Vei achita doar pentru cei 10 invitați în cazul invitației de tip individual.

În ceea ce privește invitația de tip general, o poți transmite la un număr nelimitat de persoane și nu este necesar să adaugi o listă de invitați.

Pot să pun orice imagini îmi doresc?

Poți încărca propriile imagini de pe calculatorul sau telefonul tău. Asigură-te doar că ai drepturile necesare asupra acelor imagini și că nu încalci drepturile de autor. De asemenea, asigură-te că imaginile au o dimensiune clară, că nu sunt blurate/pixelate și că au un format orizontal sau pătrat pentru un aspect cât mai armonios.

Urmează cu atenție indicațiile pentru alegerea imaginilor, îți recomandăm formatul potrivit în funcție de design.

Pot schimba textele din invitație cu altele?

Da, ai posibilitatea de a schimba textele din invitație, în funcție de zonele specifice fiecărui model direct în formularul de personalizare.  Astfel, vei putea edita și adapta textele din invitație conform preferințelor și necesităților tale.

Care este perioada de valabilitate a invitației?

Durata de valabilitate a unei invitații variază în funcție de tipul acesteia. Invitațiile de tip individual nu au o dată de expirare specifică, iar noi vom încerca să le menținem online cât mai mult timp după încheierea evenimentului tău. Cu toate acestea, este posibil ca la un moment dat să efectuăm dezactivarea invitației.

În ceea ce privește invitațiile de tip general, vom menține invitația activă cel puțin 6 luni după încheierea evenimentului. Indiferent de momentul în care creezi invitația, poți avea încredere că aceasta va rămâne activă cel puțin până la evenimentul tău și pentru o perioadă ulterioară.

Invitație activă

Ce mai trebuie să fac după efectarea plății?

După ce ai efectuat plata, în cazul invitațiilor generale, invitația ta devine activă și vei primi link-ul pe e-mail pentru a putea începe distribuirea către invitații tăi.

În cazul invitațiilor individuale, există un timp de procesare al comenzii de maxim 24 ore.

Cum îmi dau seama care este invitația plătită dacă am încercat personalizarea mai multor invitații în cont?

Invitația plătită sau invitațiile plătite sunt acele invitații al căror model l-ai specificat în formularul de checkout, când ai realizat plata. 

Cum trimit invitațiile?

Poți copia link-ul corespunzător invitației și să-l trimiți prin orice alt canal de comunicare pe care îl preferi: WhatsApp, Email, Instagram, LinkedIn, Skype, SMS etc. Astfel, ai flexibilitatea de a alege modalitatea cea mai potrivită pentru a transmite invitația către invitați.

Am efectuat deja plata, dar mi-am dat seama că vreau modificări. Se poate?

Absolut! Dacă ai observat o greșeală gramaticală sau pur și simplu dorești să modifici textele, imaginile sau locațiile dintr-o invitație deja plătită, poți face acest lucru. Astfel, ai libertatea de a ajusta invitația conform preferințelor și nevoilor tale, fără a avea restricții și costuri suplimentare. Contactează-ne și transmite ceea ce ai dori să modifici.

După efectuarea plății, pot edita informațiile unui invitat în cazul invitațiilor de tip individual?

Da, poți să modifici numele invitaților în orice moment, iar atunci când modifici numele unui invitat și link-ul invitației sale se va actualiza automat.

Pot adăuga un nou invitat după ce am efectuat plata (la invitația de tip individual)?

Da, ai libertatea de a adăuga invitați noi în orice moment! Este necesar să ne transmiți un e-mail cu aceasta solicitare și numele invitatului, să achiți invitațiile noi, iar noi îți vom transmite link-urile pentru noii invitați.

Pot șterge un invitat din lista invitaților după ce am efectuat plata?

Din păcate nu. Invitații adăugați nu pot fi eliminați din listă odată ce plățile au fost făcute. Este important să revizuiești și să verifici cu atenție lista de invitați înainte de a finaliza plata, pentru a te asigura că incluzi și plătești doar pentru persoanele dorite.

Link-ul invitatului va fi personalizat în funcție de tipul invitației. În cazul invitației de tip individual, fiecare invitat va avea un link unic care va include numele său. De exemplu, link-ul poate arăta astfel:

https://yourinvite.ro/ourroyalwedding/familia-popa

În cazul invitației de tip general, toți invitații vor utiliza același link personalizat care va include numele evenimentului la care participă. De exemplu, link-ul poate fi: 

https://yourinvite.ro/ourroyalwedding/maria-si-mihai

Astfel, fiecare invitat va avea un link distinct sau un link comun, în funcție de tipul de invitație.

Se poate edita răspunsul unei invitații care a fost deja confirmată?

Cu siguranță! Invitațiile permit invitatului să trimită un nou răspuns de fiecare dată când dorește, fără ca tu să intervii în acest proces. 

Unde pot vizualiza confirmările sau refuzurile?

Confirmările și refuzurile vor fi transmise către tine prin intermediul e-mailului de către invitați. Dacă dorești o listă centralizată a răspunsurilor, îți putem trimite lista la cerere. 

Cum anunț invitații dacă evenimentul se amână sau se anulează?

În cazul în care evenimentul tău a fost amânat sau anulat, este necesar să ne transmiteți un e-mail pe contact@yourinvite.ro și vom actualiza datele respective.

Doresc ștergerea contului/ invitației

Pentru ștergerea contului tău sau a unei invitații te rugăm să ne trimiți solicitarea ta la adresa de e-mail contact@yourinvite.ro

Alte întrebări frecvente

Invitație individuală sau invitație generală? Ce să aleg?

Pentru a te putea decide, iată câteva diferențe între cele două tipuri de invitații:

Invitația de tip individual este creată în mod personalizat pentru fiecare invitat, deoarece conține numele invitatului în link și în titlul invitației.  Costul invitației de tip individual se bazează pe numărul de link-uri generate, în funcție de numărul de invitați.

Invitația de tip general este personalizată cu numele evenimentului și poate fi distribuită către un număr nelimitat de persoane.

Diferența principală între cele două tipuri de invitații constă în nivelul de personalizare.

Cum se vor vedea invitațiile?

Toate invitațiile YourInvite.ro au un design responsive, scalabil, ceea ce înseamnă că pot fi vizionate pe orice tip și dimensiune de device (telefon, tabletă, laptop).

Cum pot confirma invitații prezența la eveniment?

Pentru a confirma prezența la eveniment, fiecare invitat are acces la un formular de confirmare inclus în invitație. Acest formular permite invitaților să confirme sau să refuze participarea la eveniment.

După ce invitația este confirmată, vei primi automat un e-mail cu decizia luată de invitați.

Cum pot achiziționa o invitație?

După ce ai personalizat invitația, poți achiziționa invitația urmând acești pași:

  1. Selectează tipul de invitație pe care dorești să-l cumperi: individuală sau generală.
  2. Pentru invitațiile de tip individual, după ce ai introdus lista de invitați, vei fi direcționat către secțiunea de plată. Acolo vei putea efectua plata pentru fiecare invitat în parte. Câți invitați, atâtea link-uri generate!
  3. Pentru invitațiile de tip general, după ce ai ales denumirea link-ului (URL-ul), vei fi ghidat către secțiunea de plată, unde vei achita o sumă unică de 249 RON.

Cum plătesc?

Plata se efectuează online cu cardul, iar cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA, VISA Electron, Mastercard și Maestro. În situația în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, utilizând cursul de schimb al băncii emitente pentru respectivul card.

Ai și alte întrebări?

Dacă te afli în impas și nu găsești la secțiunea Q&A răspunsul la întrebarea ta te invităm să utilizezi chat-ul pentru vizitatori, să ne contactezi telefonic, pe whatsapp sau pe e-mail, cum preferi tu. Suntem disponibili pentru a-ți oferi asistența și suportul de care ai nevoie!

Fă cunoscută povestea ta cu invitații online de neuitat de la Your Invite!

Redefinim standardul invitațiilor pentru momentele speciale din viața ta!

Previzualizarea invitației tale